2015. június 20., szombat

Visszatérés és új blog :)

Sziasztok!
Szóval fél év szinte teljes blogger szünet után újra itt vagyok, rehabilitálom magam és remélem nem fogok már ennyire hosszú időre eltűnni.
Ennek örömére elkezdek egy új blogot és visszatérek ide is hogy befejezzem Cassie és Harry történetét ( nem akarok poéngyilkos lenni, de szerintem érdemes lesz este még visszanézni ide ;) )
Remélem nem utáltatok meg nagyon, amiért eltűntem és esetleg az új blogra is rákukkantotok, műfajban hasonlítani fog a SOML-re :)
Ölel titeket:
Raquel

http://undercovercpd.blogspot.hu/

2 megjegyzés:

  1. Szia :) nagyon örülök hogy folytatod es nagyon várom mar az új részt :) remelem a többi megkezdett blogodat is befejezed ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Igen, a Your Love-ot is tervezem folytatni, de csak azután, hogy az SOML-t befejeztem, ezért nem írtam még ki :) Globálisan visszatértem, szóval a legtöbb megkezdett projectet folytatni fogom :)
      Ölellek és köszönöm, hogy írtál:
      Raquel

      Törlés