2014. július 21., hétfő

Kis szösszenet

Sziasztok!
Sokaknak ez egy felesleges bejegyzés lesz, előre is sajnálom! 
Azzal szeretném kezdeni, hogy megköszönöm a támogatásotokat! Most összegzem a blog statisztikáit - hisz egyre inkább közeledünk az első évad végéhez - és azt kell mondanom hihetetlenek vagytok! 
Amikor elkezdtem ezt az oldalt nem hittem volna, hogy összesen 35 állandó olvasóm lesz mindössze 4 hónap alatt. Ami pedig az eddigi 310 kommentet illeti, le a kalappal előttetek, nem tudom eléggé megköszönni. Hozni fogok bővebb statisztikát a jövő héten, mikor hivatalosan lezárom a blogot, hogy szeptemberben újult erővel hozhassam nektek a részeket, hogy tovább izgulhassatok a Hassie párosnak és annyit elárulok, hogy még további két szerelmes pár története vár rátok a második évadban! De ez egyenlőre maradjon titok!
A másik ami miatt megírom ezt a bejegyzést, a blogverseny, hisz már sikerült minden kategóriában kihirdetni a győzteseket. Nem tudom elmondani mennyire meglepődtem, hogy mennyien jelentkeztetek, nagyon sok iszonyú jó blogot láttam, bár sajna nem mindenkinek tudtam díjat adni. De sokatok bővült egy feliratkozóval, ma megcsináltam ezt is! :)
Végül, de nem utolsó sorban, a szünet alatt sem leszek inaktív. Sokkal több energiát fogok befektetni a We are alive! blogba - ha valaki szeretne esetleg tőlem kritikát, oldalt megtalálja a linkjét - illetve a már elkezdett Fight for love-on is megtaláltok, remélem ott is velem tartotok.
Mielőtt elbúcsúznék tőletek - egyenlőre csak rövid időre - szeretnék kiemelni pár embert, akinek nagyon sokat köszönhetek. Az első ilyen TimiDreams, aki nem csak idejét, hanem türelmét is áldozza, hogy a részek ne csak tartalmi, hanem nyelvtani szinten is minél jobbak legyenek (nem nagy titok, hogy ebben nem vagyok túl jó). Azt hiszem, Timi, ha csak virtuálisan is, nevezhetlek barátomnak és ezt nagyon köszönöm szépen, már csak ezért is megérte ebbe belekezdenem. Nem szabad megfeledkezni Do-ról sem, aki az első feliratkozóm volt  - nem felejtettem ám el - és akivel szintén összebarátkoztunk, sőt már közös blogot is vezetünk, neked is köszönöm szépen a támogatást! És akkor természetesen ott van még Elsie és Lexa (a világ legnagyobb Hassie fanja), akik mindig szántak időt arra, hogy írjanak nekem, amivel nagyban hozzájárultak ahhoz, hogy ez a blog eljuthasson idáig. Rajtuk kívül pedig köszönöm mindazoknak, akik pipáltak, kommenteltek, vagy bármilyen formában megosztották velem véleményüket.
Na ennyit az ömlengésből, a Forma-1 miatt, holnap érkezik az új rész, utána szombaton nem tőlem olvashattok, de nem maradtok újdonság nélkül :) 
Köszönöm szépen azoknak akik elolvasták :)
Ölellek titeket:
Raquel

8 megjegyzés:

  1. Fantasztikus vagy Raquel és csak így tovább a jövőben is :) én itt leszek és mindig sok-sok izgalommal fogom várni az új részeket és azt, hogy milyen fordulatokat találsz ki
    Puszillak, Elsie Flannery

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Drága vagy :) Köszönöm szépen, remélem nem fogok neked csalódást okozni :)
      Én is téged!

      Törlés
  2. Raquel Drága! :*
    Nagyon gratulálok mindenhez, amit eddig elértél, én a későbbiekben is veled leszek!
    Mikor megláttam, hogy megemlítettél, elkezdtem ugrálni a lakás közepén, nem törődve semmivel és senkivel. Amit írtál, igaz. Hassie 4ever!
    (De szigorúan csak a blogon belül, hiszen amúgy durván Larry-s vagyok!:3)
    Várom a folytatást, mint mindig, a komiimra továbbra is számíthatsz, és számíts is!
    Imádás van! Lexa xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Drága!
      Köszönöm szépen :)
      Drága vagy :) Igen, blogon kívül nehéz is lenne őket shippelni :) Mondjuk Harryt és Mirandát megnézném együtt, bár talán kicsit furcsa lenne... Oké, elkalandoztam :)
      Számítok is! ;) Csak viccelek, köszönöm szépen még egyszer!
      Ölellek!

      Törlés
  3. Kedves, Raquel!
    Komolyan megleptél a megemlítéssel, főleg, hogy legelső helyen. Én csak anno rátaláltam a blogodra, beleszerettem, kritikát kértél tőlem, megírtam és felajánlottam a bétázás lehetőségét, amit kérésedre boldogan elfogadtam. Már akkor szívesen beleöltem időt, hisz tudtam, megéri. Nemigen vártam cserébe semmit, szinte kötelességemnek éreztem tekintve blogod iránti szeretetem. Tanúsíthatom, a blog egyre jobb, hisz - mint tudod is - egyre több érzelmet képes kicsalogatni belőlem... illetőleg a fordulatos novellád szintén, melyet én személy szerint imádok. Azt hiszem, - sőt, biztos, hisz mindenkivel így van - fejlődött azóta írásod is.
    Boldogan bétázok ezentúl is számodra.
    Örülök, hogy úgy gondolod barátok lettünk - még ha életünkben sohasem találkoztunk. Be kell ismernek, úgy gondolom, pontosan ezen az úton tartunk, mondhatni én is ekképp vélekedek... Sőt, a napokban elgondolkoztam ezek, ami igencsak ironikus tekintve, nem vagyok - és nem is leszek - egy interneten ismerkedő fajta. A bétázás viszont ezt kicsit megváltoztatta.
    P.s.: Mielőtt még többet írnék, mint te az egész bejegyzésben, inkább belefejezem soraim. Ekképp is kezd lassan kínossá válni, mostanság mennyit tudok papolni.
    Remélem, mindent leírtam, amit akartam!
    További szép napot!
    Timi
    xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Timi!
      Én pedig mennyire örülök, hogy rátaláltál :) Örülök, hogy így érzel, remélem tényleg fejlődtem :)
      Ennek nagyon örülök és köszönöm is neked :)
      Igen. én sem igazán vagyok, de örülök, hogy téged megismerhettelek és elkezdtünk beszélgetni :)
      :D Én örülök, hogy írtál, nyugodtan írj, amennyit akarsz! :)
      Neked is!
      Raquel

      Törlés
  4. Drága Raquel!
    Köszönöm a megemlítést, nagyon örülök, hogy úgy véled összebarátkoztunk, mert én is így gondoltam és csak remélni tudtam, hogy kölcsönös. A blogod nagyon nagyon nagyon nagyon naggggyon imádom, szavakkal le sem lehet írni. Örülök, hogy végül nem azt a Story of my life blogot találtam meg amit kerestem-ami azóta sem lett meg-és ezt a csodát olvashatom. És kíváncsi vagyok ki lesz az a másik két gerlepár, várom már a második évadot!
    Puszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Igazán nincs mit, hisz ez csak természetes :) Én is örülök, hogy ezt találtad meg :)))

      Törlés