2014. július 8., kedd

Helyzetjelentés

Sziasztok!
Nem, nem új rész, de már azon is dolgozom :) 
Először is, nagyon szépen köszönöm a 29 feliratkozót és a 4 követőt Bloglovinon! Nem is tudjátok mennyit jelent ez nekem! Ez az első történet, amit közzé tettem, nagyon örülök, hogy vannak olyanok, akiknek tetszik!
Amiért jelentkezem, azaz, hogy nagyjából felvázoljam a történettel való szándékaimat. Az igazság az, hogy pont néztem a naptáramat és az augusztusom nagyon teli van - értsd nyaralás, valószínű egy külföldi út, sőt most még egy osztálytalálkozó is szervezésben van. Tehát, augusztusban tuti szünetelni fog a blog! Lesz egy záró epizód, valószínű a hónap utolsó napján, ami egyben évadzáró is lesz.
A kérdés az, hogy van-e olyan, aki szeretné, hogy szeptemberben legyen 2. évad. Lennének ötleteim a folytatással kapcsolatban, szóval lehet róla szó. Szeptemberben kezdődne, de mivel nekem is kezdődik az egyetem, onnantól heti 1 résszel. Várom a kommenteket, a tetszik pipálást annak veszem, hogy szeretnétek folytatást.
Nem szoktam ilyet csinálni és a jövőben sem tervezem, de csak akkor lesz második évad, ha minimum 10 pipa és 5 komment összejön! Nem zsarolni akarlak titeket, de nagyon sok energiám van ebben a blogban, ha folytatom akkor ugyanennyit vagy többet fogok belefektetni, de ha senki nem érdekel, akkor más projektekbe kezdek bele komolyabban.
10 PIPA ÉS 5 KOMMENT A FOLYTATÁSHOZ!
Ölelek titeket!
Raquel

5 megjegyzés:

  1. Én nagyon szeretném ha lenne folytatás :) ez az egyik kedvenc blogom és mindig nagyon várom hogy mivel rukkolsz élő
    Puszillak, Elsie Flannery

    VálaszTörlés
  2. A folytatásra szavazok! :) (pipálnék is de telón nincs ilyen obcio)

    VálaszTörlés
  3. Én folytatást szeretnék! Abba ne hagyd, hallod??!! Mindig nagyon jók a rézek, nem unom, mert mindig történik vaami. Nagyon szeretnééém,, hogy folytasd. Ez az egyik kedvenc blogom, és tudom az e-mail címed, úgyhogy vigyázz! :D Csak viccelek. ;)
    Na a lényeg az, hogy szerintem zseni vagy, hogy kitaláltad ezt az egész autóversenyző blogot, őszintén, nekem nem jutott volna eszembe.
    Folytasd! Folytasd! Folytasd!
    Puszi! :)

    VálaszTörlés
  4. Figyelj, lehet, hogy nem jön össze a komi, bár valószínű, de azt ne felejtsd el, hogy mi, akik pipálunk és komizunk, nagyon szeretnénk folytatást!
    Ne hagyd abba, te is tudod, hogy ez a kedvenc logom, zokon esne, ha befejznéd.
    Sok sikert az egyetemhez, mindig gondolj arra, hogy mi, sz olvasóid, akik szeretünk téged, és a történetedet, támogatunk téged!
    Nagyon szeretünk, ne hagyd abba, ezt a komit számold triplán! ;)

    VálaszTörlés
  5. Szia! :)
    Én nagyon szeretném a folytatást! Egyszerűen imádom a történeted. (Most is tűkön ülve várom, hogy mi lesz a következő fejezetben.)
    Szerintem minden olvasód nevében mondhatom, hogy folytasd a történetet és legyen 2.évad!
    Puszi.:)♥
    Ui.:Pipálnék is, de telefonról vagyok és itt nem tudok.:(
    Uui.:VALAKI PIPÁLJON HELYETTEM!

    VálaszTörlés